Go to main view
Trimble Feedback
Log in
Help
  • Suomeksi

Feedback: Governance and decision-making

Creation time: 4.2.2021
Lainaus keskilaakso.fi:tä:"Kymsote perustaa palvelujen parantamiseksi asiakaspalveluyhtiön – Nykytilanteessa osa asiakkaiden yhteydenotoista jää vastaamatta ". Miten se "parantaa" meidän asemaa kun Eksoten ja Kymsoten yhteisvirma aloittaa sekä tuon 2M:n sekoiluvirman mukana oleminen. Sanon sekoiluksi Kymsoten ja tämän nettivirman yhteistyötä Omahyviksen tiimoilta, olen useamman kerran tarvinnut tietoa tms. mutta tämä omahyvis.fi ei ole toiminut vaan herjannut "istunto on vanhentunut" alle minuutti aikasemmin olin kirjautunut. Myös "file not found" ja "error 404" ovat lävähtäneet esiin. Yhden kerran pääsin kirjautumaan onnistuneesti ja vastattiin puhelinsoitolla saman päivän aikana, joka yllätti. LAITAN TÄMÄN PALAUTTEEN TEILLE, KOSKA POLIITTISIA PÄÄTTÄJIÄ SIELLÄ KYMSOTEN HALLINNOSSA ON KOUVOLASTAKIN!

Processing

Status: Processed
Responded: 15.2.2021
Hei,

kiitos palautteesta. Perustettavalla asiakaspalveluyhtiöllä on tavoitteena parantaa palvelun tavoitettavuutta ja turvata asiakasyhteydenottoihin vastaaminen. Olen toimittanut palautteen Kymsote/ Anu Saloselle huomioitavaksi omassa toiminnassa. Lisäksi otan palautteen keskusteluun kaupungin ja Kymsoten välisessä yhteistyökokouksessa.

Arja Kumpu
Kouvolan kaupunki/ konsernipalvelut
Hyvinvointijohtaja
Received: 4.2.2021
Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Accessibility statement
  • © Trimble city
  • Powered by Trimble
  • Follow published feedback Follow published feedback

Cookie information

Website uses cookies. Select cookies to be used. Cookie policy