Palaute: Hallinto ja päätöksenteko
Luontipäivä:
4.2.2021
Lainaus keskilaakso.fi:tä:"Kymsote perustaa palvelujen parantamiseksi asiakaspalveluyhtiön – Nykytilanteessa osa asiakkaiden yhteydenotoista jää vastaamatta ". Miten se "parantaa" meidän asemaa kun Eksoten ja Kymsoten yhteisvirma aloittaa sekä tuon 2M:n sekoiluvirman mukana oleminen. Sanon sekoiluksi Kymsoten ja tämän nettivirman yhteistyötä Omahyviksen tiimoilta, olen useamman kerran tarvinnut tietoa tms. mutta tämä omahyvis.fi ei ole toiminut vaan herjannut "istunto on vanhentunut" alle minuutti aikasemmin olin kirjautunut. Myös "file not found" ja "error 404" ovat lävähtäneet esiin. Yhden kerran pääsin kirjautumaan onnistuneesti ja vastattiin puhelinsoitolla saman päivän aikana, joka yllätti. LAITAN TÄMÄN PALAUTTEEN TEILLE, KOSKA POLIITTISIA PÄÄTTÄJIÄ SIELLÄ KYMSOTEN HALLINNOSSA ON KOUVOLASTAKIN!
Käsittely
Tila:
Käsitelty
Hei,
kiitos palautteesta. Perustettavalla asiakaspalveluyhtiöllä on tavoitteena parantaa palvelun tavoitettavuutta ja turvata asiakasyhteydenottoihin vastaaminen. Olen toimittanut palautteen Kymsote/ Anu Saloselle huomioitavaksi omassa toiminnassa. Lisäksi otan palautteen keskusteluun kaupungin ja Kymsoten välisessä yhteistyökokouksessa.
Arja Kumpu
Kouvolan kaupunki/ konsernipalvelut
Hyvinvointijohtaja
kiitos palautteesta. Perustettavalla asiakaspalveluyhtiöllä on tavoitteena parantaa palvelun tavoitettavuutta ja turvata asiakasyhteydenottoihin vastaaminen. Olen toimittanut palautteen Kymsote/ Anu Saloselle huomioitavaksi omassa toiminnassa. Lisäksi otan palautteen keskusteluun kaupungin ja Kymsoten välisessä yhteistyökokouksessa.
Arja Kumpu
Kouvolan kaupunki/ konsernipalvelut
Hyvinvointijohtaja